9.2 / 10 1962 reviews 

Wat zeggen onze klanten?

Feedbackcompany

Schrijf een review over ons op Feedback Company.
 
 10 / 10    5
Vanaf het eerste contact tot het huurcontract een zeer positieve ervaring met 123Wonen door de slagvaardigheid en de duidelijke en snelle communicatie.
Vestiging Groningen
 10 / 10    John
17-12-2019
 
 10 / 10    5
Goede ervaring met Martin en Cherise van kantoor Alkmaar
Vestiging Alkmaar
 10 / 10    anonymous
13-12-2019
 
 10 / 10    5
Zeer goede ervaring met Kim waarbij ik een uitstekend advies heb ontvangen over het verhuren van mijn appartement. Prettige communicatie tijdens en na het proces.
Vestiging Eindhoven
 10 / 10    Maarten
12-12-2019
 
 9 / 10    5
Martin is een zeer kundige makelaar. Hij kent de markt, is snel en duidelijk. Prettig zaken doen!
Vestiging Alkmaar
 9 / 10    anonymous
06-12-2019
 
 9 / 10    5
Super gelopen . Ik ben dik tevreden!
Vestiging Leiden
 9 / 10    Jan Bouman
06-12-2019
 
 10 / 10    5
Op zeer korte termijn op vriendelijke, correcte en professionele manier mijn huis verhuurd aan een goede huurder.
Vestiging Limburg
 10 / 10    Marianne
04-12-2019
 
 10 / 10    5
Uitstekend
Vestiging Het Gooi
 10 / 10    anonymous
02-12-2019
 
 10 / 10    5
Echt een fijne ervaring!!! Gaat uw kind studeren in Rotterdam? Dan is dit kantoor echt aan te raden.
Vestiging Rotterdam
 10 / 10    mevr burgwal
29-11-2019
 
 9 / 10    5
Zeer tevreden
Vestiging Den Bosch
 9 / 10    R Verheijden
26-11-2019
 
 9 / 10    5
Verhuur appartement
Vestiging Tilburg
 9 / 10    Laura de Wit
26-11-2019
 
 8 / 10    4
Our experience with the company was great.
Vestiging Den Bosch
 8 / 10    Isaac
21-11-2019
 
 9 / 10    5
Aangenaam
Vestiging Deventer
 9 / 10    Björn Elizen
18-11-2019
 
 10 / 10    5
Goed en professioneel zonder persoonlijk aspect te verliezen
Vestiging Limburg
 10 / 10    anonymous
18-11-2019
 
 9 / 10    5
Uitstekend
Vestiging Twente
 9 / 10    Jan Willem Scholten
15-11-2019
 
 10 / 10    5
Goed
Vestiging Groningen
 10 / 10    SW
15-11-2019
 
 10 / 10    5
Zeer goed
Vestiging Utrecht
 10 / 10    E.Baars
11-11-2019
 
 10 / 10    5
Fantastisch. Geen problemen.
Vestiging Amsterdam
 10 / 10    Henriette Bakker
11-11-2019
 
 10 / 10    5
Een grote pluim voor 123wonen Friesland
Vestiging Friesland
 10 / 10    Jacob Dijkstra
08-11-2019
 
 10 / 10    5
prima
Vestiging Dordrecht
 10 / 10    anonymous
07-11-2019
 
 8 / 10    4
Goed
Vestiging Groningen
 8 / 10    Hendrik Visser
07-11-2019
 
 2 / 10    1
Als er een bedrijf is waar ik mensen voor wil behoeden is het dit bedrijf. Ik wil al een hele tijd een recensie over ze schrijven, maar er zijn zoveel dingen te benoemen, dat ik niet wist waarmee ik moest beginnen. Ze beweren expert te zijn op het gebied van de `Leegstandswet?. Dit betwijfel ik, het lijkt of niet waar te zijn of ze gebruiken hun kennis expres niet als dit ze uitkomt. Dit blijkt uit de volgende situatie. 123wonen is de bemiddelaar geweest tussen mij en de verhuurder in dit verhaal. Wij huurden onder de leegstandswet, maar het huis werd verkocht zodat we een nieuwe verhuurder kregen. Wij begrepen van de makelaar dat de nieuwe koper het huis ook gewoon wilde verhuren en dat we konden blijven. Het huis valt dan officieel niet meer onder de leegstandswet, hier hoort een persoonsgebonden vergunning bij en zonder die vergunning wordt het automatisch normale huur (dit hebben ze ons niet verteld, maar dit is gewoon algemeen bekend, je mag niet zomaar blijven verhuren onder de leegstandswet.) Een poosje later werden we er ineens uit gezet. Toen ik vroeg om de vergunning van de nieuwe verhuurder, omdat ik het een beetje gek vond en het niet had verwacht, stuurde 123wonen doodleuk een vergunning van de vorige verhuurder. Als je een expert bent weet je denk ik wel dat dit absoluut niet mag. Ik vind het kwalijk dat 123wonen foute informatie heeft verstrekt. Ze hebben hier ook niks meer mee gedaan toen ik ze aan de telefoon confronteerden. Ik heb het ervaren alsof ze dachten dat we niet door zouden hebben dat de huur op die wijze niet be?indigd mocht worden, maar ze willen tot de dag van vandaag de mailtjes niet adresseren die ze hebben verstuurd. Ook opvallend; toen we eruit werden gezet werd het opzegtermijn van 3 maanden gebruikt. De verhuurder had in oktober al aangegeven dat hij de huur bij ons wilde opzeggen. 123wonen dacht er pas een maand later (in November) aan om ons daadwerkelijk hiervan op de hoogte te stellen. Ze zeiden toen het volgende "je moet er over 3 maanden uit... dus op 1 januari moeten jullie weg." Ze waren dus zelf vergeten om ons op de hoogte te stellen, maar leken maar te doen alsof 2 maanden opzegtermijn hetzelfde was als 3 maanden opzegtermijn. Als dit een fout was, was het erg slordig. Als het bewust was, was het zeker niet netjes. Zo zijn er wel meer zaken die ik echt niet goed gedaan vond, maar dit zijn wel de belangrijkste. Voor mij lijkt het alsof ze gelogen hebben in hun eigen voordeel en/of slordig gewerkt hebben. Ook heb ik het idee dat ze (al dan niet bewust) niet veel van hun eigen vak afweten. Ik had er al heel anders in gestaan als alles transparant was verlopen, maar ik denk dat er bewust informatie is achtergehouden en dat is niet hoe het zou moeten zijn. Het zou dan ook fijn zijn om excuses te ontvangen. REACTIE OP REACTIE VAN 123WONEN HIERONDER: Ik weet dat het v??r de nieuwe eigenaar rechtsgeldig was, ik heb ook nooit in mijn recensie beweerd dat het niet klopte met de oude eigenaar. Mijn klachten gaan over de periode met de nieuwe verhuurder. Ik vind het raar dat jullie beweren dat jullie er niet bij betrokken zijn geweest. Ik heb namelijk nog mailtjes van jullie in de mailbox. Wij hebben de opzegging via jullie gehoord, in eerste instantie niet via de verhuurder. Hier werd het opzeggen van de huur volgens de leegstandswet aangehouden. Toen ik vroeg om een geldige vergunning van de leegstandswet, aangezien jullie mail zonder die vergunning niet zou kloppen, stuurden jullie mij degene van de vorige eigenaar. Dit was dus niet rechtsgeldig meer toen jullie dit naar ons stuurden. Dit is vanuit jullie kantoor gegaan en vanuit jullie is hoe je het ook wendt of keert onjuiste informatie verstrekt. Ik heb jullie gebeld en gevraagd om een verklaring. Jullie hebben hier nooit contact meer over opgenomen om te verklaren waarom jullie zo gehandeld hebben. Jullie hebben toen ook niet gezegd dat het via de verhuurder opgepakt zou worden (zoals jullie hier zeggen), ik heb simpelweg nooit meer iets van jullie vernomen over dit onderwerp. Ook niet toen ik er een mail achteraan stuurde met de opmerking dat ik telefonisch bereikbaar was voor jullie antwoord op mijn vragen. Vanaf toen heb ik het inderdaad opgepakt met de nieuwe verhuurder. Dat we er uiteindelijk zonder jullie uit zijn gekomen is hierbij niet relevant, dit is namelijk een klacht die ik puur en alleen op jullie handelen als bedrijf heb gericht. Het was sowieso vervelend dat er problemen op te lossen waren, problemen waar jullie een aandeel in hebben gehad. Stel ik had mezelf niet ingelezen en niet getwijfeld aan jullie bericht als leegstandswet-experts, dan had ik misschien wel gewoon gedacht dat het aan mij lag en zonder dit te weten mijn huurbescherming opgegeven zonder enige toelichting. Tot ik een verklaring van jullie heb gehad, ga ik er vanuit dat dit met opzet zo gedaan is. Dat jullie de nieuwe eigenaar hebben ingelicht over de leegstandswet is anders hoe ik het heb begrepen, maar hier was ik niet bij dus zal ik dat inderdaad terugnemen en uit de recensie halen. Sowieso is het jammer dat wij deze inlichting nooit hebben gehad en dat jullie alsnog volgens de leegstandswet hebben geprobeerd te be?indigen (en dus niet gehandeld hebben naar de informatie die jullie aan de verhuurder hebben verstrekt). Ik vind het een beetje flauw dat jullie dat niet toe kunnen geven, jullie draaien nu om mijn klacht heen door te doen alsof ik het over de oude eigenaar heb. Ten slotte heb ik ook kritiek over hoe jullie met deze recensie zijn omgegaan toen jullie hem weg wilden hebben. Jullie belden op met direct de vraag of ik het wilde verwijderen, zonder enige uitleg. Toen ik vroeg om inhoudelijke argumenten konden deze nauwelijks gegeven worden. Het kwam voor mij over alsof er niet eens echt gekeken was naar mijn klachten, maar dat jullie het simpelweg weg wilden hebben. Ik zie dit helaas ook terug in deze reactie, aangezien jullie om de feiten heen draaien. Gemiste kans. Lees volledig +
Toon onze reactie +
Beste Maithe Vlekke, Erg jammer dat je zo negatief bent over onze diensten, echter is jouw reactie onterecht en ongegrond. Namens de verhuurder hebben wij een huurovereenkomst met jullie gesloten op basis van de leegstandswet. Dit was geheel conform de wet en regelgeving. De leegstandswetvergunning stond inderdaad op naam van een overleden persoon, wij bemiddelden dan ook voor de erfgenamen. Na enkele jaren heeft de eigenaar de woning verkocht, de nieuwe eigenaar wilde de woning ook verhuren en heeft de huurvoorwaarden overgenomen. Wij hebben de nieuwe eigenaar gewezen op het feit dat de nieuwe huursituatie niet meer conform de leegstandswet voortgezet kon worden. Dit was voor de nieuwe eigenaar geen probleem omdat hij de woning toch voor langere tijd wilde verhuren. Na enkele jaren zijn de plannen van de nieuwe eigenaar gewijzigd en heeft hij in overleg met jullie de huurovereenkomst beëindigd. Bij deze beëindiging zijn wij als 123Wonen niet betrokken geweest. Wij hebben u meerdere malen gewezen op het feit dat de verhuurder dit rechtstreeks met jullie zou regelen. Van verhuurder begrepen wij dat hij jullie zelfs een verhuisvergoeding heeft betaald. Onze bemoeienis is hierin slechts geweest dat wij de uitcheck hebben gedaan, immers hebben wij ook de incheck gedaan. Met vriendelijke groet, 123Wonen
Vestiging Den Bosch
 2 / 10    anonymous
05-11-2019
 
 9 / 10    5
Tijdelijke verhuur van onze vrijstaande woning is prima geregeld door 123 verhuurmakelaar Zwolle.
Vestiging Zwolle
 9 / 10    anonymous
03-11-2019
 
 8 / 10    4
Tijdelijke verhuur van onze woning prima opgestart, begeleid en afgerond!
Vestiging Friesland
 8 / 10    Jan & Matty Kloosterman
29-10-2019
 
 10 / 10    5
eerlijk en oprecht
Vestiging Twente
 10 / 10    Duineveld
29-10-2019
 
 9 / 10    5
Positieve ervaring. Goede communicatie, aardige en behulpzame medewerkers en erg snelle afhandeling.
Vestiging Groningen
 9 / 10    anonymous
28-10-2019
 
 10 / 10    5
Hebben voor ons bemiddeld in de verhuur van onze appartementen. Zeer professioneel, met een persoonlijke touch. Vlotte heldere en accurate manier van werken en communiceren.
Vestiging Groningen
 10 / 10    anonymous
23-10-2019
 
 10 / 10    5
123wonen.nl was very professional in all our dealings.
Vestiging Groningen
 10 / 10    anonymous
23-10-2019
 
 10 / 10    5
123 wonen Zwolle heeft ons adequaat geholpen bij het vinden van een huurwoning!
Vestiging Zwolle
 10 / 10    anonymous
20-10-2019
 
 9 / 10    5
Onze woning verhuurd door de professionele aanpak van 123wonen Limburg, die voor ons geschikte huurders hebben gezocht. Zijn snel voor een intakegesprek gekomen en na akkoord opdracht hebben we snel huurders voorgesteld gekregen. Verhuurmakelaar Rob Hermens, ons contactpersoon, was daar steeds bij en dat maakte het gehele proces ongecompliceerd voor ons. Sympathiek , professioneel- en begripvol team. Ik kan hun zeker adviseren!
Vestiging Limburg
 9 / 10    FraLen
19-10-2019
 
 10 / 10    5
123Wonen Amstelveen heeft ons geholpen met het zoeken van een huurder voor een appartement. Dat hebben ze GEWELDIG gedaan. Zeer snel, professioneel en prettig en klantgericht ! Vanaf het eerste contact dat ik zocht op de website tot dat de huurder echt is ingetrokken was een doorlooptijd van ruim 2 weken ! Geweldig ! Het contact met het team van 123Wonen en de snelheid van opvolging zijn uitstekend. En het zijn leuke mensen !
Vestiging Amstelveen
 10 / 10    Ernst Groenteman
17-10-2019
 
 10 / 10    5
Super goed geholpen en ze werken super snel en efficient in de zoektocht naar een huurder
Vestiging Amsterdam
 10 / 10    Gerben van der Does
16-10-2019
 
 10 / 10    5
Goede ervaring
Vestiging Amstelveen
 10 / 10    anonymous
16-10-2019
 
 10 / 10    5
In een woord Uitstekend, ik heb nooit problemen met 123 wonen gehad ze regelen mijn zaken goed (ik verhuur regelmatig mijn huis) en hoef eigenlijk zelf nergens achteraan te gaan en mijn huis heeft nooit leeggestaan
Vestiging Amsterdam
 10 / 10    Oscar van Moppes
16-10-2019
 
 9 / 10    5
Zeer goed
Vestiging Friesland
 9 / 10    Anna van de Riet
14-10-2019
 
 10 / 10    5
Goed en duidelijk verhaal.
Vestiging Utrecht
 10 / 10    anonymous
14-10-2019
 
 10 / 10    5
Excellent
Vestiging Dordrecht
 10 / 10    Nanda
14-10-2019
 
 8 / 10    4
Snelle en deskundige afhandeling van mijn zoektocht naar een huurwoning
Vestiging Amersfoort
 8 / 10    GH
10-10-2019
 
 10 / 10    5
Jolien is goed terzake kundig. Had een goed onderbouwd verhaal bij de eerste kennismaking. Het heeft geresulteerd in een voor ons "een goed gevoel huurder ".
Vestiging Dordrecht
 10 / 10    Ladrak
10-10-2019
 
 10 / 10    5
Verhuurder
Vestiging Arnhem
 10 / 10    Wieland
10-10-2019
 
 9 / 10    5
Zeer fijne samenwerking. De uitleg en ondersteuning van 123wonen bij de verhuur was bovenverwachting.
Vestiging Limburg
 9 / 10    Van der Heijden
09-10-2019
 
 10 / 10    5
Het fijne contact en de duidelijke afspraken maakte het huren van een woning via 123wonen Rotterdam erg prettig! Dank jullie wel!
Vestiging Rotterdam
 10 / 10    B Borst
09-10-2019
 
 10 / 10    5
Zeer positief. Wim was vriendelijk en komt zijn afspraken na.
Vestiging Den Haag
 10 / 10    anonymous
09-10-2019
 
 10 / 10    5
Mijn appartement die na 7 jaar vrij kwam was binnen een week verhuurd.
Vestiging Arnhem
 10 / 10    Lizet
08-10-2019
 
 10 / 10    5
Zeer deskundig en altijd erg fijn geholpen. Personeel heeft verstand van zaken, zijn erg goed bereikbaar en komen afspraken netjes na!
Vestiging Arnhem
 10 / 10    Kalil Yousufzai
07-10-2019
 
 9 / 10    5
Erg professioneel en behulpzaam
Vestiging Den Haag
 9 / 10    Ren zijin
07-10-2019
 
 10 / 10    5
Positief
Vestiging Den Bosch
 10 / 10    anonymous
07-10-2019
 
 8 / 10    4
Mijn ervaringen zijn prima. Wim handelt adequaat en tot dusver is alles goed verlopen. Geeft ook vertrouwen.
Vestiging Den Haag
 8 / 10    G.H. de Groot
07-10-2019
 
 10 / 10    5
Zeer goed!
Vestiging Den Haag
 10 / 10    Hans
07-10-2019
 
 9 / 10    5
Prima service!
Vestiging Den Haag
 9 / 10    anonymous
07-10-2019
 
 10 / 10    5
Perfecte service, duidelijke afspraken
Vestiging Tilburg
 10 / 10    Bernard
04-10-2019
  25  /  40